Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Photobucket

Thursday, June 12, 2008

MERDEKAAA!!! exam dah habisss....natijah la plak..adehhhh!!!

Salam ukhwah salam mahabbah...

Assalamualaikum...buat teman-teman seperjuangan, dah lama tul tak menconteng aku nye blog ni...huhhu..emm...exam ma....

Emmm...kelmrin exam aku tamat...final sem...doa2kan laa aku moga2 dapat balik tahun ni...amin YA RABBB....sebut tentang exam dah habis...pasni natijah laa plak...pada semua sahabat..sekadar peringatan bersama, kita cuba perhatikan kalau time exam ni...solat jema'ah, ngaji quran, sedekah amal kebajikan...tak lekang...tapi bila dah habis exam...semua ntah kemana...ingatan laa untuk aku ni sekali, aku tak kata orang lain...sama je kita ni yg bezakan cuma iman dan taqwa...selaku seakidah kene sling ingat mengingati...ye tak!!!

Muhasabah, solat jema'ah, amal kebajikan....kalau leh biarla kita istimrar, tak dapat buat banyak kita buat sikit, janji berterusan...kadang-kadang yang sikit tapi berterusan tu lebih bermakna...solat hajat jangan tinggal...ni ayat yang sokmo kita dapat dari pemotivasi...maksudnye taqarrub ilallahh jangan nak tggu exam je...pastu lupa...ni lah manusia kan!!! Bila susah masyaAllah dia lah jadi tok wali..berzikir 24 jam....tepuk dada tanya diri???

Emm....macam2 time exam...pas exam lak lagi la macam2...mana tak nya...tunggu result lak...masa ni...tido makan....serba tak kena, nasib baik laa mandi gak kalau tak...huh...apo nak jadi jang oiitt!!!...kalah orang bercinta...

Emm...buat sahabat-sahabat yang baru...nantikan degupan jantung yang akan terhenti dengan tiba-tiba dik penangan natijah yang nak kuo...bukan mati ek!!! tapi perkara mati ni...kita tak tau..doa dan tawakkal jela...kita dah usaha...moga Allah permudahkan...

Ape lagi ek nak tuliss...aku pun takde idea ni..maklumlaaa kepala ni tak center mana lagi..hahaha....

Key lah ade masa aku tulis lagi...tapi bukan nak cerita hal aku...kita tengok perkembangan semasa lak...

.....innallaha ma'assaobirin....

" bersabarla....allah bersama insan-insan yang sabar ...."

No comments: