Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Wednesday, November 10, 2010

KnOcK OuT!!!

Assalamualaikum WBT....

Moga dalam rahmat dan lindungan Allah hendak Nya, alhamdulillah baru pagi ni aku dapat mengadap 'komputer riba' aku ni, setelah sekian lama tak mengadap, asyik2 ayat ni kan...emmm...alhamdulillah dah hampir 9 bulan aku di SMATAf...macam2 yang aku dapat...

Sibuk dengan koje sampai lupa plak yang aku ade blog huhuhu....lagi 2 minggu majlis perkahwinan aku, huhuhu macam tek percaya je, makin bertambah le koje gue...jadi takut pun ade...daokanlah aku sahabat...

hampir 85% persiapan majlis...emmm...YA allah permudahkanlah urusan kami...