Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Photobucket

Wednesday, January 16, 2008

DEMI MASA...

Assalamualaikum..w.b.t,
Salam Imtihan, Salam Ma'al Hijrah...wat teman2 seperjuangan, peperiksaan dah separuh dah habis..emm...so..kaji punya kaji..bagaimana agaknye dengan peperiksaan anda?...aku dan kawan-kawan tahun ni dikejutkan dengan soklan yang memang kami tak jangka...bukan soklan dia..berani mati..tapi..soklan dia senang sangat-sangat..sampai jawap plak jadi tak kompiden, tu yang musykil tu...aku ngan kawan-kawan jadi cam...sakit pala gak la pikio, sebab aku macam tak percaya je....emm...moga Allah permudahkan, aminnn...
Dah 4 paper dah yang lepas, emm...takut gak ni...macam main2 je aku ni.. jawab exam pun entah ape2..aduss..takutlaa...doa2kan saje...
Malam ni aku jadi miung jap abis semua orang aku kaco, tensyen tu..ntahlaaa....emm..mybe aku tensyen jawab exam tadi, soklan ok je...tapi..jawapan dia...fuhh..dasat maa...
So..aku kene keje kaut lagi, pada kawan-kawan...kaji balik..ye tak? aku rasa memang WAJIB kaji balik, demi kelancaran untuk perjuangan seterusnye..ye tak?!!
PERJUANGAN BELUM SELESAI...

No comments: