Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Photobucket

Monday, December 31, 2007

EMMM...PAPER TAKHALLUF DAH LEPAS..PAPER MENANTI CAMNER LAK???

Alhamdulillah bersua lagi sahabat-sahabat, arini aku exam takhalluf ( repeat paper laa...), madah killer FALSAFAH YUNANi..fuyyo....memang pada asalnye cam nak pecah mental gak baca, maklum laa aku baru je start semula baca ari jumaat, itupun...sebab aku demam tak bangun masuk air lagi tahun ni...emmm...nasiblaa misi spital tu tak kenal aku...wakakaka..lucu lak bila pkio...
Emmm..berbalik hal exam aku arini... ade 3 soklan besar 8 soklan kecik...emm..tengok2 sekali lalu..alhamdulillah a'la kullihal doa2kan saja..teringat lak ayat adik seangakatan ngan aku kata...doa2kan saja..insyaAllah nak kompiden sangat pun takut gak...ape2 pun...alhamdulillah,
tapi yang peningnye sekali lagi akupecah reakod dok dalam dewan 1 jam setangah je..masa 3 jam...ape da...dari aku terus merapu jawab baik aku kua, kira tamam la kot walaupun tak penuh mana...anyway BISMILLAHITAWAKKAL TU A'LAALLAH...AMINNNN....
Balik dari exam lepak jap, malam aku ade discuss ngan adik2 4 hadith madah tauhid, tolong jela mana-mana yang patut, keylah nanti kau citer hal falasfah yunani..keyh aku nak baca buku falsafah eropah...best sangat..keyh salam...mujahadah memburu MUMTAZ

No comments: